یزدفردا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز: ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل تنها استخر کارگران مهریز نیاز است

به گزارش یزدفردا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز به مناسبت هفته کار و کارگر در نشستی با خبرنگاران شهرستان مهریز گفنت: نرخ اشتغال شهرستان مهریز در بخش صنعت ۶۳ درصد می‌باشد و با توجه به فرصت‌های شغلی و کارآفرینی و نبود زیرساخت‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و کمبود نیروی انسانی در سال‌های آینده به نقطه بحران می‌رسد.


خادم رضویه افزود: شهرک تازه تأسیس یزد مهر مهریز در شرف راه اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی جدید می‌باشد و با راه اندازی واحد‌های این شهرک نرخ اشتغال در حوزه صنعت شهرستان مهریز بالای ۷۵ درصد می‌رسد و نبود زیرساخت دغدغه‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد.


وی تصریح کرد:با فراهم کردن زیرساخت‌ها می‌توان بستر مناسب برای رسوب منابع انسانی در مهریز ایجاد و برای جامعه کار و تولید گامی موثر برداشت.


 وی تصریح کرد:زیرساخت‌های لازم فرهنگی، هنری، رفاهی و ورزشی برای کارگران و خانواده‌های آنها اصلا در شهرستان وجود ندارد و این مشکل اصلی است.


خادم رضویه در ادامه بیان داشت: تنها استخر جامعه کارگری مهریز با گذشت حدود ۱۰ سال فقط ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دلیل نبود اعتبارات رها شده است.


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل تنها استخر کارگران زیرپوشش در این شهرستان که حدود ده سال معطل مانده، نیاز است.


وی با بیان اینکه وجود این استخر برای استفاده بیش از دوازده هزار کارگر و خانواده‌ها آنها که در یکهزار و پانصدوپنجاه و پنج کارگاه و کارخانه اشتغال دارند بسیار ضروری و جزو مطالبات اصلی است ادامه داد: در این خصوص تاکنون پیگیری‌های مسمتری انجام شده ولی هنوز اقدام لازم به عمل نیامده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا